Veelgestelde vragen?

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap 1: Selecteer het item wat je graag wilt bestellen.

Stap 2: Voeg het item toe in je winkelmand.

Stap 3: Ga naar je winkelmand en kies vervolgens de gewenste verzendmethode en kies voor doorgaan naar afrekenen.

Stap 4: Vul je gegegevens in en eventueel een afwijkend leveradres. 

Stap 5: Kies je betaalmethode en plaats te bestelling

Betalen

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL
Met iDEAL betaal je veilig, snel en makkelijk. Via iDEAL is het mogelijk om met de meeste banken te betalen. 

Klarna

Betaal eenvoudig via achter betalen met klarna. Met deze betaalmethode kun je betalen na ontvangst van je bestelling. De transactiekosten bedragen € 1,95. Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.

Wanneer de bestelling in zijn geheel geretourneerd wordt, worden de transactiekosten ook teruggestort. Wanneer een deel van de bestelling gehouden wordt, betaal je wel de transactiekosten.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Ja het is mogelijk om achteraf te betalen via Klarna.  Met deze betaalmethode kun je betalen na ontvangst van je bestelling. De transactiekosten bedragen € 1,95. Klarna voert bij het bestellen een kredietcheck uit en stelt vast of en voor welk bedrag jij je aankoop via deze optie kan doen. Voor vragen over de betaling, neem contact op met Klarna.

Wanneer de bestelling in zijn geheel geretourneerd wordt, worden de transactiekosten ook teruggestort. Wanneer een deel van de bestelling gehouden wordt, betaal je wel de transactiekosten.

Hoe lang duurt een terugbetaling bij een retour?

Wanneer je retourpakket door ons is ontvangen streven we ernaar deze binnen 2 werkdagen te verwerken. Na de verwerking van je retour zal direct de terugbetaling worden verwerkt. 

Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We doen ons best om de eerstvolgende dag je bestelling te versturen. Normaal gezien is je bestelling binnen 2 dagen in huis. We zijn hierbij wel afhankelijk van de vervoerder. Je bestelling sneller in huis? Neem dan even contact op zodat we met je mee kunnen denken.

Betaal ik verzendkosten?

We vragen een kleine bijdrage voor de verzending van jouw pakket. Voor brievenbuspost rekenen we € 1.95 en voor een standaardpakket € 3.95. 

Is het mogelijk om het pakket af te halen?

Ja het is mogelijk om het pakket zelf af te halen. Dit kun je aangeven in de check-out. We nemen dan zelf contact met je op voor een afhaalmoment. 

Is het mogelijk om mijn pakket bij een servicepunt te laten bezorgen?

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om je pakket bij een van de servicuepunten van PostNL te laten bezorgen. 

Is het mogelijk om mijn pakket op een ander adres te laten bezorgen?

Ja het is mogelijk om je pakket op een ander adres te laten bezorgen. Kies hiervoorin de check-out te optie ander afleveradres. 

Ruilen en retourneren

Hoe retourneer ik een bestelling?

Je kan je pakket retour zenden naar onderstaand adres;

Het Hoedenzaakje
Boudewijn Buchlaan 5
4481 DV Kloetinge

Wanneer je retour ontvangen is zal deze binnen 2 dagen verwerkt worden en de terugbetaling in gang gezet worden. 

Kan ik mijn aankoop ruilen?

Je kan je aankoop helaas niet omruilen. We willen je vragen om een nieuwe bestelling te plaatsen en het procuct dat je wilt ruilen retour te sturen.

Is het mogelijk om een retour af te geven?

Ja dat is mogelijk, neem even contact op dan maken we een afspraak. We zijn niet altijd aanwezig dus dit kan alleen op afspraak.

Zitten er kosten aan retourneren?

De kosten voor het retourneren zijn helaas voor de koper. Je bent vrij met welke vervoerder je de retour verstuurd.

Klachten en garantie

Hoe kan ik een klacht melden?

Vervelend wanneer je niet tevreden bent over een product. We kijken graag met je mee om naar een passende oplossing te zoeken. Je kunt je klacht melden door een mail of whatsapp te sturen met daarbij duidelijke foto’s. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Welke garantie zit er op de producten?

Standaard zit er op al onze producten 6 maanden garantie.